Τα περισσότερα παιδιά δυσκολεύονται αρκετά να ρυθμίσουν τα συναισθήματά τους. Μερικά δυσκολεύονται πολύ περισσότερο από κάποια άλλα. Γι’ αυτούς που χρειάζονται λίγη παραπάνω βοήθεια, σας παραθέτουμε μερικούς τρόπους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οπουδήποτε για να το βοηθήσετε.

1. Μετρήστε μέχρι το 5.

Το μέτρημα είναι ένας εκπληκτικός τρόπος για να βοηθήσετε τα παιδιά σας να μάθουν πως να σταματούν και να σκέφτονται πριν αντιδράσουν στον θυμό τους. Ο έλεγχος των παρορμήσεων είναι δύσκολο να αποκτηθεί από μικρά παιδιά. Αυτή η απλή τεχνική τους δίνει την ευκαιρία να σκεφτούν πριν αντιδράσουν.

2. Πάρτε μια βαθιά ανάσα.

Το να παίρνεις μια βαθιά ανάσα είναι μια πολύ καλή μέθοδος ηρεμίας. Ανεξάρτητα από το πως αισθάνονται, το να πάρουν μία ή δύο βαθιές ανάσες θα τα βοηθήσει να ηρεμήσουν το σώμα τους πιο γρήγορα.

3. Φυσήξτε μέσα στα χέρια τους.

Μία ακόμα τεχνική για να πάρουν μια βαθιά ανάσα είναι να φυσήξετε μέσα στα χέρια τους. Κάνοντας αυτό από το να φυσάτε στον αέρα, το παιδί λαμβάνει ανατροφοδότηση και μπορεί να αισθανθεί την δύναμη της αναπνοής του.

4. Βάλτε τα χέρια μέσα στις τσέπες.

Η πράξη αυτή παρέχει στα παιδιά μεγάλη πίεση και φυσικό περιορισμό. Μια εναλλακτική σε αυτό θα ήταν να κάτσουν πάνω στα χέρια τους ή να τα ενώσουν σφιχτά.

5. Αναγνώριση του θυμού.

Είναι πολύ σημαντικό ότι τα παιδιά παρατηρούν και συνειδητοποιούν τι συμβαίνει στο σώμα τους όταν νευριάζουν. Πως αισθάνονται το πρόσωπό τους? Υπάρχει ένταση στο σώμα τους?

6. Κάντε μπουνιά το χέρι, μετά αφήστε το να ηρεμήσει.

Το να πιέζεις τα χέρια σε μπουνιές και μετά να τα ελευθερώνεις είναι ένας υπέροχος τρόπος να απομακρύνεις μέρος της ενέργειας του σώματος. Συχνά τα παιδιά δεν συνειδητοποιούν πόση ένταση υπάρχει στο σώμα τους όταν εκνευρίζονται.

7. Σκανάρετε το σώμα σας.

Ξεκινήστε από το κεφάλι κατεβαίνοντας προς τα κάτω στο σώμα, προσέξτε τις περιοχές που έχουν ένταση και ηρεμήστε τους συγκεκριμένους μύες.

8. Ζητήστε μια αγκαλιά.

Οι αγκαλιές κάνουν τα πάντα να φαίνονται καλύτερα. Βρείτε κάποιον που αγαπάτε και αγκαλιάστε τον πραγματικά.

 

Πηγή: www.viewsfromastepstool.com